دانلود اسکریپت پشتیبانی Z Desk-Support Tickets System with FAQs

بازدید: 128
دیدگاه: 0
نویسنده: TeamXIR
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۳
26 مهر 1404 در 0:20 ق.ظ

Z Desk-Support Tickets System with FAQs یک اسکریپت پشتیبانی که بسیار پیشرفته و مدرن است. Z Desk یک سیستم پیشرفته مدیریت تیکت های پشتیبانی است که به کسب و کارها کمک می کند تا به طور موثر به پرسش ها و مشکلات مشتریان پاسخ دهند. این پلتفرم شامل یک پایگاه دانش و بخش سوالات متداول (FAQs) است که به کاربران امکان می دهد اطلاعات مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کنند.

با طراحی کاربرپسند و امکانات کامل، Z Desk تجربه ای آسان و موثر برای مدیریت درخواست های پشتیبانی فراهم می کند. این ابزار به بهبود ارتباط بین مشتریان و تیم پشتیبانی کمک کرده و کارایی را افزایش می دهد. این اسکریپت متفرقه و خدماتی دارای امکانات و ویژگی های زیادی است.

دانلود اسکریپت پشتیبانی Z Desk-Support Tickets System with FAQsدانلود اسکریپت پشتیبانی Z Desk-Support Tickets System with FAQs

قابلیت های پشتیبانی Z Desk-Support Tickets System with FAQs

ویژگی های کلیدی :

  • پشتیبانی از چندین زبان و RTL
  • طراحی کاملا واکنشگرا
  • طراحی و دیزاین بسیار مدرن
  • سئو شده و بهینه سازی شده
  • سفارشی سازی آسان
  • کدنویسی بهینه و استاندارد
  • عدم نیاز به دانش برنامه نویسی
  • مدیریت کاربران
  • دارای امنیت بالا
  • مدیریت گزارشات
  • پشتیبانی از چت زنده
  • امکان مدیریت اعلانات
  • امکان مدیریت صفحات
  • پشتیبانی از نامحدود رنگ
  • امکان مدیریت دپارتمان ها
  • مجهز به سیستم یادآوری
  • امکان مدیریت پایگاه دانش
  • مجهز به سیستم امتیازدهی
  • امکان ارسال ایمیل به کاربران
  • امکان مدیریت سوالات متداول
  • مدیریت تنظیمات پایه وبسایت
  • مدیریت حالت تعمیر و نگهداری
  • امکان پیکربندی تنظیمات SMTP
  • پشتیبانی از نقش ها و مجوز ها
  • امکان مشاهده تاریخچه تیکت ها
  • امکان تجزیه و تحلیل کل وبسایت
  • پشتیبانی از Google reCAPTCHA
  • مجهز به سیتسم ارجاع (رفرال گیری)
  • مجهز به سیتسم جستجوی پیشرفته
  • امکان مدیریت و سفارشی سازی پروفایل
  • پشتیبانی از احراز هویت دو عاملی (2FA)
  • امکان مدیریت و سفارشی سازی فیلد ها
  • امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • مجهز به سیستم ایمیل به تیکت (Email Piping)
  • امکان ثبت نام و ورود از طریق شبکه های اجتماعی
  • امکان محافظت در برابر حملات SQL injection, XSS, CSRF
  • و…

عنوان اصلی | Original title :

Z Desk – Support Tickets System with Knowledge Base and FAQs

کد مارکت | Market code :

codecanyon-33454477

نام طراح | Designer’s name :

zaiblab

گالری تصاویر
اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 2021
  • ورژن : 2.7
  • نیاز به اینترنت: دارد
  • فرمت : Zip
  • حجم فایل : MB 33 | مگابایت
  • پسورد: www.persianone.ir
باکس دانلود

آخرین نسخه نال شده | The latest version has been nulled

دانلود نسخه Z Desk-Support Tickets System with FAQs V 2.7

دانلود نسخه Z Desk-Support Tickets System with FAQs V 2.3


آخرین نسخه اورجینال | The latest original version

 


آخرین نسخه نامشخص (اورجینال یا نال شده) | Uncertain latest version (original or nulled)

 

پسورد: www.persianone.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.persianone.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

 

امتیاز دهید

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید

Share your thoughts with other visitors of this post. Please pay attention to the following rules when submitting your comment

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی و انگلیسی بنویسید.
  • .Write your comment in both Persian and English
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • .Comments in Finglish will not be approved
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • .Comments that are promotional in nature will not be approved
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • .Comments containing profanity or insults will not be approved

وضعیت نظرات

در حال بررسی: 0

تایید شده: 0

کانال تلگرامصفحه اینستاگرام