دانلود اسکریپت تیکت پشتیبانی HelpDesk-ticket support and management
HelpDesk-ticket support and management یک اسکریپت تیکت پشتیبانی و سوالات متداول و پایگاه دانش که بسیار قدرتمند و حرفه ای است. HelpDesk یک راه حل جامع برای مدیریت درخواست های پشتیبانی است که به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی تیکت های پشتیبانی ایجاد کنند. با قابلیت ارسال ایمیل به تیکت، کاربران می توانند از طریق ایمیل به طور مستقیم درخواست های خود را ثبت کنند و به سرعت پاسخ دریافت کنند.
این سیستم با رابط کاربری کاربرپسند و امکانات مدیریتی پیشرفته، به تیمهای پشتیبانی کمک میکند تا به طور مؤثری به نیازهای مشتریان پاسخ دهند. این اسکریپت شامل ویژگی هایی مانند: چت پشتیبانی زنده، چت زنده، ارسال مقاله و مدیریت سوالات متداول و… است. این اسکریپت خدماتی و متفرقه دارای امکانات و ویژگی های زیادی است.
دانلود اسکریپت تیکت پشتیبانی HelpDesk-ticket support and management

قابلیت های تیکت پشتیبانی HelpDesk-ticket support and management
یژگی های کلیدی :
- پشتیبانی از چندین زبان و RTL
- طراحی کاملا واکنشگرا
- طراحی و دیزاین بسیار مدرن
- سئو شده و بهینه سازی شده
- سفارشی سازی آسان
- کدنویسی بهینه و استاندارد
- عدم نیاز به دانش برنامه نویسی
- پشتیبانی از چت زنده
- مدیریت دسته بندی ها
- ارسال تیکت پشتیبانی
- مجهز به ماژول یادداشت
- ارسال پوش نوتیفیکیشن
- امکان مدیریت دپارتمان ها
- مدیریت کاربران و مشتریان
- مدیریت تنظیمات پایه وبسایت
- مجهز به سیستم بحث و گفتگو
- امکان پیکربندی تنظیمات SMTP
- پشتیبانی از نقش ها و مجوز ها
- دارای رابط کاربری زیبا و کاربرپسند
- دارای ادیتور پیشرفته (WYSIWYG)
- امکان مدیریت و سازماندهی محتوا
- امکان مدیریت مخاطبین و سازمان ها
- امکان مدیریت فیلد ها با قابلیت فرم ساز
- امکان مدیریت و سفارشی سازی پروفایل
- امکان درون ریزی یا برون ریزی با فرمت CSV
- امکان ثبت نام و ورود از طریق ایمیل و پسورد
- مجهز به سیستم ایمیل به تیکت (Email Piping)
- دارای صفحاتی مانند: تماس با ما، وبلاگ، پایگاه دانش، سوالات متداول و…
- و…
عنوان اصلی | Original title :
Ticket System – Laravel HelpDesk Pro with Email to Ticket Support
HelpDesk – Online Ticketing System with Website – ticket support and management
کد مارکت | Market code :
codecanyon-40309046
نام طراح | Designer’s name :
SoftEntra
Server Requirements
- PHP 8.1
- MySQL 5.7
- سال انتشار : 2022
- ورژن : 4.0.7
- نیاز به اینترنت: دارد
- فرمت : Zip
- حجم فایل : MB 32 | مگابایت
- پسورد: www.persianone.ir
آخرین نسخه نال شده | The latest version has been nulled
دانلود نسخه HelpDesk-ticket support and management V 4.0.7
دانلود نسخه HelpDesk-ticket support and management V 4.0.0
آخرین نسخه اورجینال | The latest original version
آخرین نسخه نامشخص (اورجینال یا نال شده) | Uncertain latest version (original or nulled)
برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.persianone.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید
Share your thoughts with other visitors of this post. Please pay attention to the following rules when submitting your comment